Document

بازگشت

زمان مطالعه : ۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه

ریاست کلینیک پستان و زیبایی بیمارستان صارم

photo_2024-01-04_10-39-41.jpg








در راستای اجرای حمایت از جوانی جمعیت کشور و تشویق جوانان به امر ازدواج و تشکیل خانواده، مجموعه کلینیک های تخصصی سلامت، (دپارتمان‎های، چکاپ سلامت، دندان پزشکی، زیبایی و پستان) و بخشهای آکواژیمناستیک و داروخانه شبانه روزی افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی بیمارستان صارم، کلینک سلامت بیمارستان صارم با هدف پیشگیری قبل از درمان راه اندازی شده است و از مهمترین اقدامات این کلینیک، صدور کارت سلامت است.

همچنین بررسی سلامت مادران و پدران آینده قبل از ازدواج و فرزندآوری یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این کلینیک محسوب می شود. تیم تخصصی کلینیک سلامت شامل پزشکان متخصص زنان، اورلوژی، ژنتیک پزشکی، تغذیه و روانشناسی بوده و در این کلینیک ها به صورت کاملاً ویژه و در قالب یک پروسه تخصصی، ارزیابی‌های لازم بر اساس آخرین متدهای پزشکی انجام می‌شود.

در کلینیک سلامت از ۸ صبح تا ۱۴ ارزیابی‌های لازم جهت صدور کارت سلامت صارم (باروری، زنان، قلب و عروق، دندانپزشکی) انجام و ازساعت ۱۶ خدمات مربوط به درمانگاه‌های تخصصی سقط مکرر، سلامت جنسی، پاپیلوما و منوپوز (یائسگی) ارائه می شود.

بعلاوه بررسی سلامت مادران قبل و در حین بارداری در این کلینک تحت نظر پزشکان تخصصی با بهره‌گیری از متد تیم درمانی انجام می شود.

از دیگر بخش های تخصصی بیمارستان صارم بخش دندان پزشکی اطفال است که مادران باردار نیز می توانند در حین بارداری با مراجعه به کلینیک تخصصی مادر و فرزند از خدمات دندان پزشکی استفاده کنند.

در دپارتمان پستان نیز ضمن غربالگری اقدامات درمانی بعد از تشخیص به روش های سونو گرافی، ماموگرافی، الاستوگرافی بپوپسی سوزنی توسط تیم فوق تخصصی جراحی پستان، انکولوژی و رادیو تراپی، ژنتیک، روانشناسی و تغذیه براساس آخرین گاید لاین ها و جدیدترین دستگاهای رادیوتراپی انجام می شود .

لازم به ذکراست کلیه تست های پزشکی شخصی در آزمایشگاه صارم خدمت رسانی می شود و استفاده از روش های نوین تشخیص و درمان صارم را به قطب درمان کانسر پایتخت تبدیل کرده است .

مقالات پیشنهادی